طراحی سایت
يكشنبه 27 آبان 1397.

تدوین برنامه استراتژیک و توسعه بازار

 

عنوان پروژه: به روزرسانی برنامه استراتژیک و تدوین برنامه توسعه بازار شرکت پارس سویچ

تاریخ شروع: 1396/12/15

تاریخ خاتمه: 1397/3/15

کارفرما : شرکت پارس سویچ

محل اجرا: تهران، زنجان

شرح پروژه:

پروژه حاضر در راستای توافق بین شرکت پارس سویچ و شرکت میر، تعریف و آغاز گردید. شركت پارس سویچ شامل دو كارخانه توليد محصولات فشار متوسط و قوي مي‌باشد. کارخانه‌ها شامل زير مجموعه هاي مونتاژ، برنامه‌ريزي، امور مهندسي، قطعه سازي، عمليات حرارتي، مهندسي صنايع، تعمير و نگهداري ماشين‌آلات و کنترل کيفيت مي‌باشند. در تمام مراحل توليد و براي حصول اطمينان از كيفيت محصول نهايي، آزمايشات كنترلي بر طبق بالاترين استاندارد ها بر روي قطعات انجام مي‌پذيرد. از اين رو با توجه به شرايط فعلي شركت و همچنين وضعيت بازار كسب و كار و وجود فرصت‌ها و تهديدهاي گوناگون در محيط كسب و كار داخل و خارج از كشور، هدف این پروژه به روز رساني برنامه استراتژي و تهيه برنامه توسعه كسب و كار می باشد.

شرح خدمات قرارداد:

       به روزرسانی برنامه استراتژیک و تدوین برنامه توسعه بازار شرکت پارس سویچ

  • بازبيني اسناد استراتژيك موجود
  • بررسي بازار كسب و كار و تحليل رقابت در داخل ايران و كشورهاي منطقه
  • به روز آوری استراتژي‌هاي سازمان
  • تدوين برنامه توسعه كسب و كار
    • تعيين برنامه‌هاي كليدي توسعه كسب و كار در بازار داخل
    • تعيين برنامه‌هاي كليدي توسعه كسب و كار در بازار بين الملل
    • تعيين شاخصهای کليدی قابل اندازه گيری در خصوص اهداف استراتژيک توسعه کسب و کار داخل
    • تعيين شاخصهای کليدی قابل اندازه گيری در خصوص اهداف استراتژيک توسعه کسب و کار بين الملل
  • نظارت بر اجرا و ارزيابی نتايج پروژه

اقدامات انجام شده:

  • شروع قرارداد

برچسب ها: برنامه ریزی استراتژیک, مدیریت استراتژیک, تحلیل و طراحی, کسب مزیت رقابتی, برنامه کسب و کار